You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
  • Coșul este gol!

Bunny Boo - Magazin online pentru copii

  • Coșul este gol!

Termeni și Condiții

Folosirea site-ului bunnyboo.ro implică acceptarea acestor termeni şi condiţii. Pentru folosirea în cele mai bune condiţii a site-ului se recomandă citirea cu atenţie a tuturor termenilor şi condiţiilor.


Fără nici o notificare prealabilă putem şterge sau adăuga orice informaţie pe site sau întrerupe orice activitate fără o notificare prealabilă. În cazul în care se fac referiri la alte site-uri nu garantăm şi/sau confirmăm sub nici o formă tipul de informaţie pe care îl veţi găsi pe acestea. Rămâne la aprecierea dvs. dacă vizitaţi sau nu aceste site-uri sau luaţi sau nu în considerare informaţia găsită acolo.


  1. Prevederi generale

    Bunny Boo – este denumirea site-ului proprietate a S.C. SERENE BABY S.R.L.-D., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Cluj-Napoca, Str. Trambitasului, Nr.32, Jud. Cluj, având număr de ordine în Registrul Comerțului J12/5739/2017, cod unic de înregistrare fiscală RO38264492.

    Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale. Notificarea primită de către cumpărător, după efectuarea comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

    Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă. Dacă vanzatorul modifică cantitatea de bunuri și/sau servicii din comandă va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii și va returna suma achitată.

    Contractul se consideră încheiat între vânzător și cumpărător în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul unui e-mail și/sau SMS a notificării de expediere a comenzii.

    Documentul și informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe site vor sta la baza contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către vânzător sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achiziționate.

  2. Politica de vanzare online

    Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui client/cumpărător. Pentru motive justificate Bunny Boo își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitațile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului/cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Bunny Boo. În oricare dintre aceste cazuri, clientul/cumpărătorul poate contacta Bunny Boo, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmenționate.

    Bunny Boo poate publica pe site informații despre bunuri și/sau servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

    Toate tarifele aferente bunurilor și/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.

    În cazul plaților online vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai cumpărătorul.

    Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

  3. Comanda

    Clientul/cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun și/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului/serviciului.

    Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

    Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.

    Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

    - neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
    - invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Bunny Boo, în cazul plății online;
    - datele furnizate de către client/cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;

    Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

    Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

    – ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
    – ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

    În cazul în care cumpărătorul decide să se retragă din contract, acesta va putea completa online formularul de retur.

    În cazul în care clientul/cumpărătorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării vânzătorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

    - pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
    - pentru comenzile achitate cu Op/Ramburs -> prin virament bancar;

    Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate (se va lua data cea mai recentă).

    În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul cumpărătorului contravaloarea bunului și/sau serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului.

  4. Bunuri/servicii pentru care nu se asigură dreptul de retragere

    Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele:

    - contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către vânzător;
    - furnizarea de bunuri și/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
    - furnizarea de bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar;
    - furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    - furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de cumpărător;
    - furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    - produsele care nu se afla in stoc si au fost precomandate special pentru client; acestea se vor achita integral cu plata prin Card in momentul plasarii comenzii de catre client;
    - produsele aflate la reducere, promotii speciale, lichidari de stoc;

  5. Obligaţiile dumneavoastră de înregistrare:

    În utilizarea serviciului sunteţi de acord să furnizaţi informaţii adevărate, corecte, actuale şi complete despre dvs. În situaţia în care considerăm că această obligaţie nu este respectată, ne rezervăm dreptul de a va bloca accesul, pe o perioadă determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nici o notificare prealabilă.

  6. Securitatea Datelor Personale: 

    Datele personale vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Ne obligăm să nu facem publice şi să nu vindem bazele de date conţinând informaţii referitoare la datele personale ale utilizatorilor acestui site. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi Politica de confidenţialitate.

  7. Livrarea produselor

    Vanzatorul se obliga sa livreze bunurile in sistem de curierat door-to-door catre cumparator. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

    Termenul de livrare al produselor in mod normal se incadreaza intre 1-2 zile dar poate dura si pana la 2 saptamani, din momentul inregistrarii comenzii pe serverul gazda a site-ului www.bunnyboo.ro.

    Livrarea este gratuita pentru toate comenzile cu o valoare minima de 200 lei. Livrarea bunurilor si serviciilor este efectuata numai pe teritoriul Romaniei.

  8. Facturare – plată

    Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

    Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii ce conține bunuri și/sau servicii vândute de Bunny Boo, precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în contul cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de cumpărător în contul său.

    Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.

    Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către Bunny Boo în contul său prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în contul său.

    În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecișiopt) de ore în cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@bunnyboo.ro.

    Datele cardului de plată ale clientului/ utilizatorului/ cumpărătorului nu vor fi accesibile Bunny Boo și nici nu vor fi stocate de către Bunny Boo sau de către procesatorul de plăți integrat în site, ci doar de către instituția de autorizare a tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate clientul/ utilizatorul/ cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

    În anumite cazuri, pentru menținerea securității tranzacțiilor, la înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au această facilitate.

    Pentru motive de securitate a tranzacțiilor clientul/ utilizatorul/ cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).

  9. Transferul proprietații bunurilor

    Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, dupa efectuarea plații din partea cumpărătorului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală in cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului).

  10. Condiții de Returnare

    Daca nu sunteti multumiti de produsele achizitionate, le puteti returna. Produsul trebuie returnat in maxim 30 zile calendaristice, in aceeasi stare in care a fost livrat, si anume in ambalajul original cu etichetele initiale si toate accesoriile intacte si impreuna cu documentele cu care a fost livrat produsul. Costurile livrarii vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va realiza in cel mult 10 zile lucratoare din ziua returnarii la sediu a acestuia. De mentionat ca se va returna numai contravaloarea produsului fara cheltuielile initiale de livrare.

    Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.  Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

    Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

    Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificari scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. SERENE BABY S.R.L.-D. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

    Conform O.U.G Nr 34/ 2014 Art.16 Litera e) fac excepție de la dreptul de retaregere și nu pot fi returnate articole de igienă (ex: pompe de sân, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane sân, suzete etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid) precum si produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.

  11. Pași de urmat pentru retur

    Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește pe deplin, îl poți returna în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării, urmând doar 3 pași simpli:

    1. Completeaza si trimite formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării.
    2. Așteaptă confirmarea din partea unui operator Bunnyboo.ro privind înregistrarea cererii și trimiterea curierului pentru ridicarea produsul pe care vrei să îl returnezi.
    3. Pregătește produsul pentru livrare și predă-l curierului

    Dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii în contul specificat de tine în formularul de retur.

  12. Garanție și Service

    Toate produsele care se comercializeaza pe site-ul www.bunnyboo.ro au garanția oferită de producatorul respectivului produs. Garanția se soluționeaza la sediul S.C. SERENE BABY S.R.L.-D. prezentat în pagina de contact, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea S.C. SERENE BABY S.R.L.-D., iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid DPD sau Nemo Express. Soluționarea garanției se face in maxim 30 de zile calendaristice.

    Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente sau piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, prize fara împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor.

    Echipa Bunny Boo va asigură in implicare totala pentru a rezolva eventualele probleme apărute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.

  13. Publicitate şi legături cu alte situri

    Operatorii, administratorii şi/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o formă responsabili pentru relaţiile sau consecinţele acestora rezultând din: achiziţii, oferte speciale, promoţii, promovări, sau oricare alt tip de relaţie/legătură/ tranzacţie/colaborare/etc. care pot apărea între dvs. şi oricare dintre cei care işi fac promovare directă sau indirectă prin intermediul nostru. Operatorii, administratorii şi/sau proprietarii acestuia nu pot fi făcuţi nici material nici sub altă formă, direct sau indirect, responsabili pentru cele mai sus menţionate.

  14. Copyright elemente din conţinutul sitului

    Elemente de grafică Web, scripturi, programe, baze de date sunt proprietatea SC Serene Baby SRL-D şi sunt apărate de legea pentru protecţia drepturilor de autor. Folosirea fără acordul companiei Serene Baby SRL-D a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte conform legilor în vigoare.

    Nu vom fi responsabili în faţa nici unei persoane sau companii care foloseşte sau se bazează pe informaţii sau opinii neconforme conţinute de acest site. De asemenea, nu vom fi răspunzători pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informaţiei prezentate pe site, orice tip de erori sau omisiuni în conţinut care pot conduce la orice fel pierderi. În cazul în care consideraţi că orice material de pe acest site postat de Serene Baby SRL-D  sau de altcineva violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi, vă rugăm să ne contactaţi pentru detalii la adresa office@bunnyboo.ro astfel încât să putem lua o decizie în cunoştinţă de cauză. Informaţiile provenite de la magazinele afiliate poartă răspunderea acestora.

  15. Dispute şi Conflicte

    Prezentul contract este supus legislatiei romane. Orice tentativă de acces neautorizat la site şi orice încercare de fraudă va fi raportată autorităţilor competente. Orice conflict apărut între companie şi clienţi se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înţelegere între cele două părţi. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale române in domeniu iar soluţionarea conflictelor este de compentenţa instanţelor române. Pentru sesizări şi reclamaţii, vă rugăm să trimiteţi o înştiinţare la adresa de mail: office@bunnyboo.ro.

  16. Acceptaţi şi înţelegeţi în mod expres că

    Nu oferim în nici un fel garanţie că serviciul va fi potrivit cerinţelor dvs. sau că serviciul va fi sigur şi fără erori de orice fel. Serviciul poate fi întrerupt de administratorii lui în orice moment fără o înştiinţare prealabilă. Forţa majoră exonerează partea care o invocă în condiţiile legii. Nu suntem responsabili şi nu putem fi ţinuţi responsabili în nici un fel, direct sau indirect, pentru orice pagubă şi/sau problemă, de orice natură, ca urmare a folosirii serviciului nostru.